ZAKLĘCIE PIĘKNO MAGNOLII

PRZED:

Faza Księżyca: pełnia

Dzień: niedziela, poniedziałek lub piątek

Ciało niebieskie: Słońce, Księżyc lub Wenus

Akcesoria: wszystkie kosmetyki do makijażu oraz związane z pielęgnacją urody; kosmetyki do utrzymywania czystości ciała (tj. mydło, szampon i dezodorant); biżuteria; woda święcona; pusta plastikowa butelka z rozpylaczem; lusterko ręczne

Światłem Księżyca „naświetl” akcesoria, ułóż je na ołtarzu, naładuj mocą i nakreśl magiczny krąg. Wlej święconą wodę do butelki i powiedz:

 

Żywiole wody,

pobłogosławiony i napełniony mocą przez Ducha,

obudź we mnie piękno.

Żywiole wody

poruszającej się, płynącej, niosącej przemianę.

Kochająca Wenus, piękna Afrodyto,

dotknijcie tej wody,

wlejcie w moje ciało

kwintesencję swej miłości i piękna.

 

            Rozpyl nieco wody na swoje przedmioty, mówiąc:

 

Moc piękna we mnie, wokół mnie, na mnie.

Moc miłości we mnie, wokół mnie, na mnie.

Trzymaj w ręce lusterko tak, by rzucało światło Księżyca na akcesoria. Powiedz:

 

Księżycu, Księżycu, Matko – Księżycu,

jasna gwiazdo, miotło czarownicy,

zmieć wszelką negatywną energię,

podaruj mej duszy twego piękna pełnię.

Konstelacje i komety na niebie,

Słowa miłości i sonety nowe,

energio pełni, rośnij i świeć,

nad moim życiem

błogosławieństwo wznieć.

Dookoła, w górę, w dół

Krąż w pobliżu, w krąg ten wejdź.

Niech spłyną na mnie błogosławieństwa Matki

teraz i w dni, które jeszcze nadejdą.

Niechaj tak się stanie!

 

Przejdź do każdej ćwiartki kręgu i poproś o błogosławieństwo piękna i miłości. Usuń krąg i zabierz swoje rzeczy. Powtarzaj to zaklęcie raz na miesiąc.

PO:

Dodaj komentarz